Huisregels

  1. Het appartement is privé bezit en wordt niet om commerciële redenen verhuurd, maar op basis van vertrouwen. De huurder wordt verzocht correct en zorgvuldig met de inventaris om te gaan. Mocht er toch iets kapot gaan, wilt u dit dan z.s.m. melden aan de eigenaar. Tevens dient u zelf te zorgen voor vervanging en/of reparatie.
  2. Huurder maakt geheel op eigen risico gebruik van dit appartement. Verhuurder aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot het gehuurde.
  3. Met betaling van de huursom, verklaart huurder zich bekend met deze huisregels en informatie.
  4. Terugbetaling van de huursom kan nooit plaatsvinden.
  5. Indien bij aankomst blijkt dat er iets kapot, niet in orde of vermist is, graag direct melden.
  6. Het appartement wordt verhuurd van zaterdag aankomst 14:00 uur tot zaterdag 10:00 uur vertrek.
  7. Sleutels: Er is één sleutel waarmee de entreedeur van het complex én de deur van de skiruimte (rechts van de hoofdingang) én de entreedeur van het appartement te openen zijn. Deze sleutel is tevens nodig om de lift te kunnen bedienen. De meterkast bevindt zich net buiten het appartement, naast de voordeur. De sleutel hiervoor hangt in de schoonmaakkast in de hal.
  8. Tijdens uw verblijf in Ellmau dient u als gast ingeschreven te zijn. Deze melding doen wij elektronisch, u ontvangt per post van ons de gedrukte gastenkaart. Bewaar deze goed, hiermee kunt u aantonen dat u aangemeld bent bij het toeristenbureau en dat de verhuurder/eigenaar deze bedragen afdraagt aan de Landesregering in Tirol.
  9. Indien u het appartement niet schoon aantreft en/of gebreken constateert dan verzoeken wij u om onmiddellijk contact met ons op te nemen.
  10. Er wordt verzocht om in het complex geen lawaai te maken, het is verboden om met skischoenen aan naar boven te gaan en kinderen mogen niet in de gangen of op de parkeerplaats spelen. U kunt in de hal de trap naar beneden nemen en daar uw skischoenen (of bergschoenen) wisselen en op de verwarmde elementen achterlaten.
  11. In Oostenrijk wordt veel aandacht geschonken aan het scheiden van huisafval. In het houten gebouwtje achter de parkeerplaats staan de volgende afvalcontainers en afvalbakken:
    a. Grote groene container: GFT en overig afval.
    b. Zwarte kleine container: Wit glas.
    c. Zwarte kleine container: Gekleurd glas.
    d. Zwarte kleine container: Blik & metaal.
    e. Zwarte kleine container: Drinkpakken & plastic flessen.
  12. Er is een droogmolen onder een dak aanwezig naast het parkeerterrein.
  13. Het appartement is voor 6 personen ingericht.  Dekbedhoezen, kussenslopen (grote kussens), onderlakens, handdoeken en keukenlinnen dient u zelf mee te nemen.
  14. Overal in het complex zijn brandmelders. Let op met open vuur en vermijd rookontwikkeling. Als de brandweer uitrukt voor een vals alarm dan kost dit circa € 265,00 en zal worden verhaald op de veroorzaker. Wij houden de borgsom dan volledig in. Bij brandmelding vindt u een nummer op de brandmelder. Bij brand gaat een alarm af en de branddeuren vallen automatisch dicht. De lift kunt u op dat moment niet gebruiken. Naast de voordeur hangt een brandblusser.
  15. Gelieve de pedaalemmer in het toilet te gebruiken en gooi geen spullen in het toilet.
  16. Het appartement wordt schoongemaakt door een schoonmaakdienst. U betaalt € 50,00 schoonmaakkosten. De gasten dienen het appartement en de inventaris netjes en schoon achter te laten.
  17. Bij het niet netjes achterlaten of bij het constateren van vernielingen zal geen restitutie van de borg plaatsvinden.
  18. Controleer bij het verlaten van het appartement of de schuifpui en dakramen goed gesloten zijn. Bij vertrek de prullenbakken legen en de voordeur op slot doen.
  19. Mits u het appartement keurig netjes achterlaat, er geen vernielingen en gebreken zijn geconstateerd en beide sleutels retour zijn ontvangen zullen wij de borgsom binnen 14 dagen aan u terugbetalen.
  20. Bij (vals) brandalarm of storingen (sanitair, verwarming, elektra etc.) kunt u direct contact met ons opnemen op +31 (0)642 438919.
  21. Mocht u ons niet kunnen bereiken, dan kunt u in uiterste nood (lekkages, noodreparaties, brandalarm etc.) bellen met de huismeester, de heer Hans van Beek op nummer +43 (0)676 4315058.
  22. Kleine huisdieren toegestaan in overleg. Er zal een extra schoonmaaktoeslag van € 25,00 worden berekend. Als er na uw huurperiode wordt vastgesteld dat er zonder toestemming vooraf toch huisdieren in het appartement zijn geweest houden wij een bedrag van   € 50,00 in op uw borgsom.
  23. Het is ten strengste verboden te roken in het gehele appartement, alleen op het balkon is dit toegestaan. Gelieve dan niet de sigaretten van het balkon te gooien in verband met brandgevaar en het schoonhouden van de omgeving. Als er na uw huurperiode wordt vastgesteld dat er toch binnen is gerookt houden wij een bedrag van € 75,00 in op uw borgsom vanwege de extra (grondige) schoonmaakkosten.
  24. Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade aan persoonlijke bezittingen van huurder.
  25. Het gebruik van onze internetverbinding op uw eigen apparaten (Notebook, PDA, Smartphone etc.) is gratis. Dit geldt echter niet voor betaaldiensten op het internet. De huurder gebruikt het internet geheel op eigen risico, wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid met betrekking tot het gebruik van het internet. Misbruik en illegale activiteiten zijn ten strengste verboden.